Clubkleding

De club heeft een kledingfonds. Vanuit dat kledingfonds bekostigen we de clubshirts voor spelende leden. Je hoeft dus niet zelf een wedstrijdshirt aan te schaffen. Elk spelend lid betaalt jaarlijks 18 euro voor het kledingfonds. Je betaalt ook éénmalig 35 euro borg voor het clubshirt. Bij beĆ«indiging van het lidmaatschap ontvangt je de borg terug.

Je schaft zelf de wedstrijdsokken (geel met logo) en een broek of hockeyrok (zwart) aan. De wedstrijdsokken en de overige kleding zijn verkrijgbaar bij Intersport Emmen. Wij hebben een sponsorcontract met het merk Reece.

De club heeft ook een standaard trainingspak van het merk Reece. Het gaat hier om een rode trainingsjas en een zwarte trainingsbroek. Ook deze zijn verkrijgbaar bij Intersport Emmen.

De keepers worden door de club uitgerust met keeperskleding. Naast de beschermende kledingstukken hebben ze een rood of zwart clubshirt.