Communicatie

De club zorgt op verschillende manieren voor het verspreiden van informatie. Of het nu gaat om de trainingen, de wedstrijden, activiteiten of andere relevante zaken. Je kunt op de volgende manieren informatie vinden:

·         • Via deze website. Je kunt hier ook inloggen in LISA.

·        • Social media. Bovenaan de website vind je de knoppen naar facebook, twitter en instagram.

·        • LISA (app). LISA is programma waarin veel informatie terug te vinden is. De samenstelling van je team, alle wedstrijden van je team, informatie over de club, informatie over een specifieke wedstrijd. Het is er allemaal in te vinden. De teammanager kan in LISA de teamtaken invoeren zodat je op wedstrijdniveau weet of je een teamtaak hebt. En je kunt zelf aangeven of je aan- of afwezig bent bij de wedstrijd. Ook je aanwezigheid bij trainingen kun je daar aangeven. Bij de uitwedstrijden zijn de adresgegevens terug te vinden en ook de verzamel- of vertrektijden staan vermeld. Je kunt inloggen in LISA via de website (rechtsboven) met je lidmaatschapsnummer en je wachtwoord. Er is ook de app van dit programma: LISA Hockey. Met die app kun je ook de wedstrijden (van je kind) uploaden naar je digitale agenda. Je hebt dan altijd de actuele informatie op je telefoon.

·        • Een nieuwsbrief in de mail. Met de nieuwsbrief willen we meer achtergrondinformatie geven. Bijvoorbeeld over geplande activiteiten, de prestaties van teams, de zaken waar het bestuur mee bezig is. De nieuwsbrief is zowel informerend als ook voor de leuke achtergrondberichten. Dus heb je een leuk bericht te delen over je team? Mail deze naar [email protected].

·         • Belangrijke informatie versturen we ook per mail naar de bij ons bekende mailadressen. Je mailadres kun je zelf aanpassen via LISA.

Heb je een leuk bericht of mooie hockeyfoto’s om te delen via welk kanaal dan ook? Mail dan [email protected].