De hockeyclub op Alles Kids festival op 15 en 16 juni

11-6 Nieuws
Komend weekend staan we met de club op het Alles Kids festival in het centrum van Emmen. We staan daar uiteraard om hockey en onze club te promoten. En we doen dat op een bijzondere manier dit keer. De KNHB komt met de Urban Road show op onze stand. Er staan twee hockeykooien waarin je lekker een balletje kunt spelen. We staan op het Raadhuisplein tegenover Wildlands.

Lijkt het je leuk om te helpen op zaterdag of zondag en heb je een uurtje (of een paar) de tijd? Dan ben je van harte welkom! Dit geldt zeker voor onze jeugdleden. Zien spelen doet spelen immers. Het is dan wel leuk als je in ieder geval je wedstrijdsokken aan hebt en wellicht ook je wedstrijdshirt. En… wil je laten weten dat je komt? Dan houden we daar met de catering rekening mee. Stuur een mailtje naar [email protected].

11-6-2024 Algemeen