Routebeschrijving

De hockeyclub bevindt zich op het sportpark Meerdijk, Ullevi 36, 7825 SE te Emmen. Het telefoonnummer van het clubhuis is: 0591 - 626732. E-mailadres van de secretaris is: [email protected].

Vanaf Drachten: Frieslandroute, bij afslag Hoogeveen/Coevorden/Zwolle rechtsaf. N34, volgende afslag is Emmen-zuid/Industrieterreinen.

Vanaf Groningen: afslag Emmen Zuid/Industrieterreinen (dus niet Emmen-Noord!). Na afslag linksaf Emmen-Zuid/Industrieterreinen.

Vanaf Coevorden/Hoogeveen: bij afslag Emmen-Zuid/Industrieterreinen rechtsaf richting Emmen-Zuid/Industrieterreinen.

U bevindt zich nu op de Rondweg.
Bij het 4e stoplicht op de rondweg (ongeveer 8 km) rijdt rechtsaf richting het FC Emmen stadion. Bij de rontonde de 2e afslag nemen naar het stadion. Vervolgens voor het stadion langs en rechts afslaan. Weg naar links volgen, onder de sponsorpoort van FC Emmen door.
Na ca. 300 m rechts de parkeerplaats op. De doorgang over wielerbaan naar de hockeyvelden is rechts in de hoek van de parkeerplaats. Als u door het hek de wielerbaan oversteekt, loopt u rechtdoor naar de hockeyvelden.